"Už nebudu říkat JÁ CHCI, ale JÁ BUDU!"
vaše M.

Březen 2014

11. 3. 2014

11. března 2014 v 20:44
To, že nepíšu články neznamená, že nedřu a nekrotím se. Ba naopak! Potřebuji poradit v celém článku. :)
Dnešní jídelníček:
snidaně- dobrá vláknina s bílým jogurtem
svačina-banán a křehký rohlík
oběd- zelí s knedlíkem 3ks, vývar s nudlemi
svačina- 2ks 81% čokolády+ 2ks křehkého rohlíčku
večeře- ledový salát, okurka, 1ks křehkého rohlíčku
večeře 2- protein sojový
Celkem- 1290kcal
Pohyb- 1h spinningu, 30 min běhu, 20 minut abs, procházka
spaleno- 1007kcal
dohromady 283kcal


Nové potraviny :3

8. března 2014 v 15:47 | M.
Hi girls,
dneska jsme byly v intesparu a tak jsem si nakoupila nějaké jídlo na intr. Bezlaktozové mléko a bílé bezlaktozové jogurty. Dále dobrou vlákninu od bona vita a křehké rohlíčky taktéž od boni. No počítám, že mi ty lupínky vydrží tak 2týdny a ty rohlíčky taky. Včera jsem si zadala jídelníček do tabulek a bohužel jsem měla i něco navíc :/ Ale pořád to není tak hrozné :)
Snídaně- emco ovesné křupky 30g , banán 40g, jablko 50g a jogurt bezlaktozy ovocný 50g
Svačina- mléko 100ml, jogurt ovocný 50g, banán 40g
Oběd- 150g rýže, 120g kuřecí stehno, 100g zeleninového salátu
Svačina- půlku chlebu se zeleninou a plátkem šunky, jogurt 50g, 20g jablka, 10g adašídových křupku :/
Večeře- půl krajíce chleba, 10g, másla, 50g rajčete, 20g okurky, 20g ledového salátu
Pohyb- jillian 1 level, 20 minut abs první video tady a nové video na břicho co jsem objevila TU , 10 minut kardia, dřepy
Jídlo= 1087 kcal, pohyb= 880 kcal SPOLU= 206 kcal
Dnešní snídaně

Chci být jako květina, žít jen z vody a ze vzduchu

7. března 2014 v 21:41 | M.

Dneska jsem úplně otravná! Přidávám fotku mých bot, ve kterých se mi skvěle cvičí. Ano dneska mám teda odcvičeno. Spocená jak nikdy. Strasně se těším na zítřejší snídani. Za chvili deset hodin, dneska třetí článěk. Našla jsem nové cvičení na břicho- masakr, zítra ho sem dám, aby jste si ho mohly také vyzkoušet. Jsem ráda, že jsem tady na blogu, dodáváte mi motivaci . Už druhý den se držím- nehřeším a cvičím. Druhý den Jillian dneska odcvičeno! :) wow těším se na výsledek! Dneska už fakt končím ještě odpovím na komentáře a mizím. Tak zase zítra bye <3

Změna ve večeři :3

7. března 2014 v 19:33 | M.
Hi girls,
Dneska na večři jsem si přidala k vajíčku a zelenině párek s řepou :3 Jelikož jdu cvičit až teďkom, tak je to v klidu. To vycvičím :)

Celkově nálada je skvělá, z jídelníčku mám radost, už mám naplanovaný jídelníček na zítřek a pokud ho dodržím, tak to bude paráda. Taky si musím sehnat baterky do váhy, abych se mohla zvážit:/ Teďkom vůbec nevím na čem jsem, ale věřím v optimismus- nižší váhu. Je pátek v neděli na intr, a zase nervy ze školy. Dneska jsem byla v útulku a jak už jsem psala loupala jsem 3 hodiny kukuřici. Takže o zábavu opět postarano. Přídám tento článek půjdu cvičit a pak asi číst povinnou četbu, ještě mi toho chybí dost a to už maturuji za 2 měsíce! :D No nic mějte pěkný víkend, vaše M.

7. 3. 2014

7. března 2014 v 14:40 | M.
Dnešní jídelníček:
Snídaně- banán (111 kcal)
Svačina- nic
Oběd- gulášová polévka 200ml, 100g bramborové kaše + 140g kuřecího masa osmažené na olejí se zeleninou :/ + 50g řepa (475kcal)
Svačina- řepa 150g (67 kcal)
Večeře- 1ks vejce na měkko, rohlík, paprika, okurka, rajče, ledový salát (241 kcal)
Pití- 1,5 poděbradky pro linii
Pohyb- jillian 1 level, 20 minut abs, 5 minut dřepy- blogilates, posilování činkami 5min.
Jídlo= 893 kcal pohyb= 799 kcal (bylo toho víc páč jsem 3 hodiny loupala kukuřici, ale tato činnost v kalorockých tabulkách není :D Spolu= 94 kcal

6. 3. 2014

6. března 2014 v 17:18 | M.
Dnešní jídelníček:
Snídaně (kolem 10 hodiny)- Jogurt jahoda ovocný FreeFrom Spar (133kcal)
Svačina- nic
Oběd- 140g špagety vařené, se zeleninou- paprika, mrkev, kukuřice, cibule, troška kečupu,olivový olej + miska červené řepy (362kcal)
Svačina-bílý jogurt se sníženým obsahem tuku, kus dia štrůdlu, lžička kokosu (216kcal)
Večeře- párek v rohlíku a čalamádou + miska červené řepy (334kcal)
Večeře 2- ledový salát (8kcal)
Pohyb: 200 dřepů, jillian michael 1level, činky posilováni, cviky na břišní svalstvo 20minut, kardio 20 minut.
Jídlo= 1 052kcal, cvičení= -907kcal. Dohromady= 146kcal.

Jsem spokojená, syta a zároveň jsem svůj limit splnila. Pro jistotu můj doporučený denní příjem kcal je 1195kcal a jelikož můj přijem je po odečtení aktivit 146kcal tak je to parááda :)

Nový začátek

5. března 2014 v 22:30 | M.
Hello blogerky,
na začátek neěco pozitivního, dneska jsem si uklidila pokoj a všechny moje věci. Kraviny jsem povyhazovala do koše. Takže aspoň nějaký malý krůček jsem udělala a taky jsem dneska cvičila Abs 1. level a začala jsem novou výzvu. Od zítřka chci najet definitivně na jillian 30 dní a dokončím to.

Teďkom něco horšího, běhat jsem samozřejmě nebyla, venku je docela kosa. Ale viděla jsem jednu paní na in-linech a řekla jsem si výzva? Jenže není kde bych mohla jezdit, všude jsou zničené cesty. Možná to risknu. Zítra bych si chtěla dát dopořádku všechny maturitní otázky.

Jidelníček dneska opět nic moc, jelikož jsem pekla dia štrůdl s vlákninou. Mňam! A taky jsem dělala palačinky se špěnátem, no prostě nic moc dietního! :/ Oběhnu vás a snad mi vaše blogy dodají alespoň nějakou motivaci.
Už jsem si tam udělala křížek :D

Když se rozšoupnu, dám si vodu s bublinkami

3. března 2014 v 21:07 | M.
Nic, nedaří se mi nic. Nehubnu. Necvičím. Nejím zdrav, víkend prochlastaný...Jsem na sebe naštvaná.
Zase si začu psát ty tabulky! A běha jak budu mít příjem vyšší jak 700 kcal. Více se rozepisovat nebudu, snad jste se měly lépe jak já.

Moje úkoly na zítřek víc cč.