"Už nebudu říkat JÁ CHCI, ale JÁ BUDU!"
vaše M.

Únor 2014

Černá labuť

28. února 2014 v 22:50 | M.
Páni!
Tento film mi právě vyrazil dech. Hlavně ten konec! Nejvíce se mi líbí myšlenka filmu a to ta, že dokonalost je pro 21. století prioritou. Bohužel je to tak. I my co hubnem, se pořád snažíme být perfektní a jedinečné. U mě nejhorší je, že se zabývám sebe menším detailem jak na sobě, tak na ostatních.

Zítra ráno si půjdu zaběhat, trochu si pročistit hlavu a na nákupy zajdu až během týdne, teďkom nemám moc času. Zítra mě čeká oslava, tak snad se budu sebekontrolovat! Večer bych tady měla být a přidat další článek. A co vy, máte nějaký plán na víkend?


Opět se hlásím

28. února 2014 v 19:13 | M.
Ahoj blogerky,
po víc jak týdnu jsem opět tady! Dneska mi začaly prázdniny, takže tady budu častěji.
Tento týden se mi docela dařilo od pondělka do středy všechno oká denní příjem kalorií po zhodnocení aktivity byl do 400kcal. Nic méně včerejší a dnešní jídelníček byl katasrofální. Dneska si už nic nedám a zítra se budu hold na oslavě krotit. Chtěla bych přes prázdniny posílit bříšní svaly, tak snad se mi to povede a ještě běhat. <3 Ještě ke všemu se nám porouchala váha :/ takže se budu muset vážit na druhé a tu nemám vlbec ráda :D
A jinak z toho zkoušení jsem dostala za jedna! Ale ještě nemám z daleka vyhráno :/ So bye vaše M.
Když se chce všechno jde :3
Tento týden plánuji dát dolů 2 kila, nebudou stresy, tak by to mohlo jít :3

19. 2. 2014

19. února 2014 v 23:47 | M.
Dnešní jídelníček:
Snídaně: banán
Svačina: nic z důvodu průjmu a jeli jsme na praxi vlakem, tak jsem nechtěla riskovat.
Oběd- rajská polévka s kapáním, 1/3 těstovinového salátu s kuřecím masem, a salát s pekinského zelí
Svačina- jablko, 1 a 1/3 pečiva s ovesnými vločkami
Večeře- ledový salát
Pohyb: 1h. spining, 10 minut cvičení na břicho
Pití: 0,5l vody 6dcl čaje s medem- pitný režim fakt nic moc.
A zítra povinně držet palečky, čeká mě důležité zkoušení! :(

Hloupá naivita!

18. února 2014 v 22:13 | M.
Jsem naivní kráva!
Jak jsem si mohla jenom myslet, že slunečníce a lněné semínka mají málo kcal! Dneska jsem si jen tak ze srandy zadala moje jídlo do kalorických tabulek a jsem zdrcena. Jelikož jsem denně snědla i 100g slunečnic což je 586kcal ničeho!
Odteďka si budu dávat max. jednu KL denně nebo vůbec a já se pak můžu divit proč nehubnu! Nasraná jak nikdy.
Od zítřka jedu laktoza challenge! 30 dní uplně bez laktózy! Teďkom vám ukážu jak půjdou kila dolů, také začínám používat kalorické tabulky pro orientaci! :)
Dnešní jídelníček tady nebudu ani psát páč jsem překročila o 1000 kcal. :(

17. 2. 2014

17. února 2014 v 20:23 | M.
Zdravím všechny,
tímto článkem bych vám chtěla oznámit, že na blog budu chodit spíše večer. A můj dnešní jídelníček nebyl moc extra- páč jsem ráno nestíhala jíst.
Snídaně- nic
Svačina- nic
Oběd- nic
Svačina- 2 grahamové rohlíky a 10dkg kuřecí šunky
Večeře- 4ks bébe + slunečnicové a lněné semínka s trošičkou medu. Bébečka tentokrát nebyly zelené nýbž kakaové, myslím že zelené jsou celozrné.
Večeře2- sojový protein
K večeru jsem se najedla trochu více- ale jelikož sportuji kolem 6té hodiny, tak je to ideální doplnění energie
Pohyb: 1h spinningu, 10 minut cviky na bříško, 20 minut běhu, 5 minut běhu po schodech.
Pití: 1,5l magnesie neerlivé, 0,5l čisté vody + 70ml BCAA
Navíc- krabička tic tacku :/ spolu se svačinou

Trénuj tvrdě!

15. února 2014 v 21:38 | M.
*Když nemůžeš, PŘIDEJ*
Poslední dobou mi není nějak dobře. Asi na mě něco leze. Nicméně musím na sobě začít opět makat a hlavně psát tady jídelníčky, jedině tak si uhlídam svoje denní porce jídla. Taky jsem si všimla, že se můj jídelníček skládá pořád s těch stejných věcí. Chtělo by to změnu. Ale jakou? Ono když jste na intru tak nemáte čas si vyvařovat. A ryby a banány mi začánají lézt krkem :D Uvidím třeba se podívam na internetu na nějaké jídelníčky. Spíše mi příjde, že teďkom jím jen z nutnosti.
Jak už jsem se zmiňovala od zítřka začínám psat jídelníčky a sporty, tento měsíc jsem strašně povolila:/ Což mě mrzí. Nemáte nějaký nápad jak zvýšit motivaci? :) Každý typ vřele uvítám. Vaše M.
Budeme krásné, když to nevzdáme! :)
 

Po třech unavujících dnech!

13. února 2014 v 21:24 | M.
Ahojte,
konečně zase po delší době. A víte co, držím se a laktózu vynechávám! Na začátek se chci zeptat nevíte jestli je vápník v mléce FreeFrom z intesparu?
Ve cvičení teďkom hodně polevuji :( Ale budeme mít teďkom praxi, takže budu na sobě makat <3!
Taky jsem si koupila čokoládu 85% kakaa a je skvělá mohu doporučit stála mě 35,- fotka ve článku. Ani průjem už nemám- což je skvělé. Až na to že mám po jídle takový pocit, že se pozvracím. :/ nevíte jestli třeba na to není nějaký bylinkový čaj nebo tak?
Jestli je v tomto mléce vápník :)
Jedna svačinka- 5ks bebe, slunečnicové a lněné semínka, 85% čokoláda a sušené banány :)
Vynikající čokoláda a zdravá! :)

Změna obědu :3

9. února 2014 v 14:55 | M.
Dnešní oběd- místo rýže, kterou jsem měla mít původně. Měla jsem strašnou chuť na maso. Dneska už jíst nic nebudu, jelikož jsem plná. K tomu to obědu jsem měla misku hovězí polévky :)

Bez názvu.

9. února 2014 v 10:59 | M.
Brý skoro poledne,
dneska už mám odcvičeno- jillian 2. level- 10 minut břísko + ruky za pomocí činek a 20 dřepů s 12kilovou činkou :3
Lidi nemohu si pomoc, ale moje závislost na mléko je strašně silná. Vždycky v pátek přijedu a sním tolik mléčných výrobků. Pak zbytečně dva dny v průjmech :/ Prostě musím si dát heslo na ledničku typu ZÁKAZ LAKTOZY, nebo VRAŤ TO TAM.
Taky bych chtěla poděkovat některým lidem, kteří mě neustále podporují a motivují. Bez vás bych to nezvládla. Musím tento týden začít zase správně jíst, vlastně začínám ode dneška :)
Snídaně- 10ks piškotů + zelený čaj
Svačina- nic (pozdní snídaně)
Oběd- rýže, mrkev, paprika + zeleninový salát.
Svačina-
Večeře-
Ostatní jídlo dopíšu později ^^ Tento týden bude více zaměřen na ovoce a zeleninu, páč tu si pokradu z domu, abych měla co na privu jíst :D Tak se mějte krásně, zítra bych tu měla být! :) vaše M.
Pro někoho je to možná moc, ale mě se strašně líbí ty její stehna :3

Víkend utopený v nezdravé stravě

8. února 2014 v 23:23 | M.
Zdravím všechny mé čtenáře,
nadpis je opět výstižný. Jídelníček ani psát nebudu, jelikož byl opravdu hrozný od pizzy přes celou milku čokolády po palačinky s velkou dávkou šlehačky :/ Pohyb nulový.
Poslední dobou, jak už jsem zmiňovala, jsem strašně vysílená, tak potřebuji trochu odpočinku. Od zítřka zase na sobě makám! A více! Jídelníček bude zase dokonalý :3 navíc tentotýden budu muset vyžít se stovkou, takže si za ní moc jídla ani nekoupím.
Deprese. V pondělí mě čeká obhajoba projektu před 300 lidmi, asi zkolabuji :/. Proto jsem možná i více nervózní a musím víc jíst.
Samozřejmě, že moje přejídání se mléčnými výrobky mělo dohru. Průjem opět. :/ Navíc potřebuji zhubnout kvůli vysoké škole, takže tento týden budu asi méně cvičit jen jillian 2. level a cviky na břicho možná spinnig a malinko jíst. To by mohlo být skvělé a váha by mohla jít dolů, když mi nebudou růst ty svaly.
A co z toho članku vyplívá, držte mi palečky v to pondělí. Sportujte a jezte zdravě! M.