"Už nebudu říkat JÁ CHCI, ale JÁ BUDU!"
vaše M.

Leden 2014

Motivation

31. ledna 2014 v 16:33 | M.
Nevíte jaké cviky cvičit? Tak právě tento článek bue věnován vám. Bude to taková motivace, pro ty kteří chtějí neěco dělat, ale neví co. Dám vám tu pár videí, které cvičím já každý den. Snad se vám budě nějaké líbit a začnete ho cvičit! :) Na začátek dám video, které mě motivuje do sportu :3


Zítřek bude ve znamení dřiny!

30. ledna 2014 v 23:32 | M.
Ahojte dneska velmi stručně!
Jídelníček až na večeři a odpolední svačinu byla v klidu :)
Snídaně- banán
svačina- nic
oběd- čočková polévka + špagety
svačina- oplatek
večeře- pizza
pití velmi slabé- 0,5 l vody 2x kavá
Pohyb- jillian 1 level- břiško 10 minut a zadek 15 minut :) Zítra si dám více do těla i jídelníčk bude postavenýv více na příjem bílkovin :) A v sobotu VOLNO!
SO bye M.

Dnešek ve znamení hříchů

29. ledna 2014 v 23:23 | M. |  Jídelníček
Hi girls,
nadpis mluví za vše. Dneska jsem zhřešila SIESTOU ve 14:00 a JAHODOVOU PŘESNÍDÁVKOU v 19:00! Za to jsem si musela dát 500 skoků přes švihadlo a 10 minut kardio!
Strašně moc se těším na sobotu= odpočinkový den od sportu. Zbývají mi ještě 2 dny tvrdé dřiny! Pak budu mít odpočinek po 30. dnech cvičení- každý den jsem jela jillian 1 level- ANO celých 30 dní jsem jela 1. level! A k ní přidávala různé cvičení, kardia, spining, běh a další věci, aby si na to tělo nezvyklo a v poslední řadě jsem si přidala i závaží (0,5 kg na každou ruku a nohu). Později tady přidám článek inspiration- budou v něm různá cvičení, které cvičím jako motivace :)
Jediné co mě na mé měsíční práci štve, že když jsem začala nehlídala jsem si svůj jídelníček, to až v posledních 14 dní, takže výsledky nejsou až tak zřetelné, jak bych si představovala. Teda až na prdel, ta se mi vyrýsovala pěkně.
Shrnutí
Snídaně- banán
Svačina- pomeranč
Oběd- těstoviny + hovězí maso (trochu) a nějaká omáčka
1: zhřešení- siesta
Svačina- banán, 2 bébé oplatky, 2ks datlí, lněné a slunečnícové oříšky
Večeře- smažená vajíčka s 1ks párku a cibulkou na olivovém oleji + rajče a 2 celozrné toustové chleby
2. zhřešení- přesnídávka
Pití- 250ml soového mléka, 1,5l vody 200ml čaje
Pohyb- jilian 1 level, 500 skoků přes švihadlo, 10min. kardio, 10min. cvičení ruky a 10 minut cvičení břicho 2. level + cviky na zadek
A poslední věc dneska jsem byla v DMku a nakoupila jsem si tam nějaký BIO chleba na příští týden, sojový jogurt a sojové mléko :)

28. 1. 2014

28. ledna 2014 v 18:38 | M. |  Jídelníček
Už jsem zase zpátky!
Shrnutí mého jídelníčeku, byl v podstatě dobrý- hodně založený na bílkoviny a zdravé tuky :) Takže jsem spokojená.
Snídaně -banán
Svačina- hrstka křížalek a 4 datle
Oběd- čočková polévka + brambory se sekaným masem + okurkový salát
Svačina- 2 plátky Bebe- 5ks datlí, trošku slunečníc a lněného semínka
Večeře- míchaná vajíčka s cibulí na olivovém oleji + 2 celozrné toustové chleby a paprika
Pítí- 1l vody, 2 heřmánkové čaje, 250ml sojovo-rýřového drinku
Pohyb- jilian 1 level, cviky na břicho, cviky na ruky, zadek, boky, 200x jumping


27.1. 2014- totálně vyčerpaná

27. ledna 2014 v 21:25 | M. |  Jídelníček
Čau kočandy!
Dneska jsem si fakt dala zabrat. Jídelníček mohl být bohatější na jídlo, když jsem tak hodně cvičila.
Snídaně- nic
Svačina- mandarinku
Oběd- rýže- s dušenu mrkví, paprikou, kukuřicí a osmaženou cibulkou na olivovém oleji
Svačina- zbytek co jsem nesnědla na oběd + bebe extracereální
Veřeře- 2 toustové chleby celozrné + rajče
Pití- 1,5l vody, heřmánkvý čaj, 1x 250ml sojového mléka obohacené o vápník
Pohyb- Spinning- 1h, jillian 1 level, cviky na ruky a břicho, plus 10 kliků a cviky na boky a zadek!
Dneska jsem začala brát ty BCAA- a doufám, že mi to ty svaly ochrání.

Odměny za hubnutí

26. ledna 2014 v 21:09 | M.
Brý večer,
asi každá z vás bude mít odměny za své shozené kila. Tady je pár inspirací, jaké odměny já mám.
Voňavka- Katy Perry
Hodinky guess
Nové lodičky
Pěkný svetřík
tetování
Dneska mi došly aminokyseliny- BCAA- teda chuť divná- zítra si je dám, před cvičením a pak napíšu jaký to mělo efekt.
Půjdu si udělat jídelníček na zítřek- bohužel musím šetřit, tak bude jen z toho co mám na pokoji na intru. So bye M.

26. 1. 2014

26. ledna 2014 v 12:14 | M. |  Jídelníček
Hi girls,
dnešní jídelníček na tento den:
Snídaně- toustový chleba celozrný s rybí pomazánkou + zelenina a heřmínkový čaj
Svačina- nic pozdní snídaně
Oběd- rýže s dušenou mrkví, paprikou, kukuřicí, s osamženou cibulkou na olivovém oleji a čalamáda
Svačina- miska borůvek - prevence mých průjmů.
Večeře- to samé co oběd akorád jeden a půl kopečku :)
Večeře 2- protein
Pití- 3x čaj bylinkový, 1l vody s citrónem, 1x kava- malý hrneček
Pohyb- Jillian 1 level, 200x jumping, 10 minut cvičení na ruky, 10 minut cvičení na břicho, 50 dřepů se závažím + cviky na zadek a stehna, posilování ruky pomocí činky- 6kg. Cvičení mi vždy zabere tak hodinu a půl :)

Pro mě je lepší si jídelníček psát dopředu i cvičení- řidim se podle toho a vím co mi ještě chybí udělat. :) Fotky v celém článku :)

Nasraná jak nikdy!

26. ledna 2014 v 0:45 | M.
Zdravím vás tak pozdě věčer,
rozhodla jsem se přidat článek na uklidnění- jelikož jsem nasraná, páč jsem teďkom dělala 4 hodiny ročníkový projekt a to jsem tam jenom vlkádala debi*ní fotky! A to budu muset set dělat ještě prezentaci! Mě jebne!
K dnešnímu cvičení- jsem se sebou spokojená :3 dala jsem si navíc 50 dřepů se závažím, cviky na boky a cviky s 6 kilovou činou na ruce :3 včetně všeho co jsem psala předminulém článku :) A už udělám 7 pánských kliků :3
No nic moje hladina netvů se pomalu uklidňuje a já valím spát :) Dobrou noc zase zítra tu budu s jídelníčkem ^^ jelikož děláme na oběd kynuté knedlíky musím si vymyslet něco jiného :) Tak bye M.
PS: pozdějíi přidám videa se cvikama, které cvičím a jsou luxusní :)

Dnešní večeře

25. ledna 2014 v 19:02 | M.
Brý večír, nakonec jsem svačinu a večeři dala dohromady a tady jí máme- 2 toustové vícezné chleby s rybí pomazánkou jedno vejce na měkko a zelenina+ zelený čaj a káva s fruktozou. Co si myslíte nahrazením sachazory fruktozou? :)

Sbohem kila! :3

25. ledna 2014 v 14:15 | M. |  Jídelníček
Zdravím všechny,
dneska ráno probíhalo vážení, a váha ukazala 71,8, což znamená, že mám o 2,1 kg míň než munulý týden! Pozitivně naladěná! I přes včerejší zkrat!
Dneska
snídaně- nic
svačina nic
oběd- 3 x knedlík a dřevorubeký guláš
svačina- chléb s rybí pomazánkou
večeře- 2 vajíčka + chléb+ zelenina- paprika, rajče a okurka :
Navíc- dia čokoláda- plátek a mandarinka
Pití- káva, heřmánkový čaj, 1l vody s citronem
Pohyb- ráno jsem byla pomáhat v útulku, jillian 1 level + cvičení zadek, nohy, ruky a 100x jumping
Od svačiny to píšu předběžně :) A jelikož jsem měla zase průjem viz minulý článek a jela do utulku tak jsem byla bez snídaně a dopolední svačiny!