"Už nebudu říkat JÁ CHCI, ale JÁ BUDU!"
vaše M.

Jsem zpátky!

5. října 2014 v 14:28 | M.
Zdravím všechny čtenáře,
ano jak už vypovídá samotný název tohoto článku vracím se zpátky na blog s novými zkušenosti. Třeba tento blog někomu pomůže od toho, aby konečně přestal hledat výmluvy a šel za svým snem. Budu ráda, když na tento blogu budete rádi chodit a číst si zajimavosti z mého života (cvičení, jídlo atd...).
Chyby, které jsem se v minulosti dopouštěla.
Malý příjem kalorií.
Jedla jsem hodně sacharidů a tuků.
Všechno jsem si počítala.
Hodně jsem cvičila.
Posilovala jsem, ale nezmělila jsem si stravu (jela jsem objem).

A co se za těch pár měsíců změnilo?
Začla jsem více sportovat, ale nezapomínám na pauzy, které moje tělo vyžaduje.
Začla jsem úplně jinak jíst- bez soli, skoro bez mouky a cukru (sacharózy).
Začala jsem více běhat (včera jsem se zúčastnila Run Touru v Praze sice s časem 31:03 na 5km, ale vždycky je potřeba nějak začít) a toto není poslední závod, který poběžím.

Na blog budu přidávat články cca 3x do týdne podle času. Těším se na vaší spolupráci a sportu ZDAR!
 

11. 3. 2014

11. března 2014 v 20:44
To, že nepíšu články neznamená, že nedřu a nekrotím se. Ba naopak! Potřebuji poradit v celém článku. :)
Dnešní jídelníček:
snidaně- dobrá vláknina s bílým jogurtem
svačina-banán a křehký rohlík
oběd- zelí s knedlíkem 3ks, vývar s nudlemi
svačina- 2ks 81% čokolády+ 2ks křehkého rohlíčku
večeře- ledový salát, okurka, 1ks křehkého rohlíčku
večeře 2- protein sojový
Celkem- 1290kcal
Pohyb- 1h spinningu, 30 min běhu, 20 minut abs, procházka
spaleno- 1007kcal
dohromady 283kcal


Nové potraviny :3

8. března 2014 v 15:47 | M.
Hi girls,
dneska jsme byly v intesparu a tak jsem si nakoupila nějaké jídlo na intr. Bezlaktozové mléko a bílé bezlaktozové jogurty. Dále dobrou vlákninu od bona vita a křehké rohlíčky taktéž od boni. No počítám, že mi ty lupínky vydrží tak 2týdny a ty rohlíčky taky. Včera jsem si zadala jídelníček do tabulek a bohužel jsem měla i něco navíc :/ Ale pořád to není tak hrozné :)
Snídaně- emco ovesné křupky 30g , banán 40g, jablko 50g a jogurt bezlaktozy ovocný 50g
Svačina- mléko 100ml, jogurt ovocný 50g, banán 40g
Oběd- 150g rýže, 120g kuřecí stehno, 100g zeleninového salátu
Svačina- půlku chlebu se zeleninou a plátkem šunky, jogurt 50g, 20g jablka, 10g adašídových křupku :/
Večeře- půl krajíce chleba, 10g, másla, 50g rajčete, 20g okurky, 20g ledového salátu
Pohyb- jillian 1 level, 20 minut abs první video tady a nové video na břicho co jsem objevila TU , 10 minut kardia, dřepy
Jídlo= 1087 kcal, pohyb= 880 kcal SPOLU= 206 kcal
Dnešní snídaně
 


Chci být jako květina, žít jen z vody a ze vzduchu

7. března 2014 v 21:41 | M.

Dneska jsem úplně otravná! Přidávám fotku mých bot, ve kterých se mi skvěle cvičí. Ano dneska mám teda odcvičeno. Spocená jak nikdy. Strasně se těším na zítřejší snídani. Za chvili deset hodin, dneska třetí článěk. Našla jsem nové cvičení na břicho- masakr, zítra ho sem dám, aby jste si ho mohly také vyzkoušet. Jsem ráda, že jsem tady na blogu, dodáváte mi motivaci . Už druhý den se držím- nehřeším a cvičím. Druhý den Jillian dneska odcvičeno! :) wow těším se na výsledek! Dneska už fakt končím ještě odpovím na komentáře a mizím. Tak zase zítra bye <3

Změna ve večeři :3

7. března 2014 v 19:33 | M.
Hi girls,
Dneska na večři jsem si přidala k vajíčku a zelenině párek s řepou :3 Jelikož jdu cvičit až teďkom, tak je to v klidu. To vycvičím :)

Celkově nálada je skvělá, z jídelníčku mám radost, už mám naplanovaný jídelníček na zítřek a pokud ho dodržím, tak to bude paráda. Taky si musím sehnat baterky do váhy, abych se mohla zvážit:/ Teďkom vůbec nevím na čem jsem, ale věřím v optimismus- nižší váhu. Je pátek v neděli na intr, a zase nervy ze školy. Dneska jsem byla v útulku a jak už jsem psala loupala jsem 3 hodiny kukuřici. Takže o zábavu opět postarano. Přídám tento článek půjdu cvičit a pak asi číst povinnou četbu, ještě mi toho chybí dost a to už maturuji za 2 měsíce! :D No nic mějte pěkný víkend, vaše M.

Kam dál